tisdag 13 oktober 2009

Kan jag verkligen blogga ? Försöka duger.

Hej hej who ever you are. Har aldrig bloggat i hela mitt liv men kanske kan vara roligt. You never know until you've tried.

Hur som helst så har min dag varit helt OK ! vaknade runt 11 tiden skulle jag tro, Arbetslös , that's right. Käkade lite frukost i lugn och ro medan jag funderade över vad som kanske skulle hända idag, visste om att jag skulle jobba lite extra i kyrkan förstås, Ungdomsverksamheten är jävligt bra.
Så jag har jobbat lite med alla härliga ungdomar. När det slutat så kollade jag på film med två vänner vid namn Martin & Belle , vi såg på någon film med ett tåg , rån , gisslan osv. Travolta spelade som bad guy, The taking of pelham 123 hette den visst.Rekommenderar den faktiskt till er film sugna som söker lite action och spänning. Klippt och snyggt kan jag kanske säga nu , för efter filmen cyklade jag hem i den 2 graders kalla kvällen och klippte mig kort, Man kan tycka det är snyggt eller ser för jävligt ut , Har inte riktigt vant mig vid det än men det kommer nog. Imorgon ska jag försöka gå upp riktigt tidigt och få tvätten in i maskinen, börjar bli tunt med rena plagg. Godnatt på er där ute, No matter what you look like, what you've done, Ciao ciao !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar