onsdag 14 oktober 2009

Ny dag, nytt inlägg !

Hej på er, tänkte fortsätta skriva lite här i min första blogg ! :)
Idag har jag faktiskt hunnit med en del, missat ett möte men det gör inte så mycket.
Jag gick upp och började tvätta & städa och sådant trevligt - Ogilla !

Nu går jag bara och väntar på min tvätt ska bli klar , den torktumlaren är redigt seg.
Vad händer efter ?! no idea , Kanske drar ner till KU en sväng och kollar läget där nere, eller så kanske det händer något annat, väntar och ser.

Hittade en väldigt snygg skinn jacka på Halens.se som ser ut såhär :
Kanske hade passat rätt bra till denna snygga skjortan jag hittade på Shock.se
Alla älskar Shock.

Ska fortsätta leta efter lite snygga saker, Kanske hittar något riktigt spännande.
Ha det bäst så länge tills jag återkommer, Ciao !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar