torsdag 15 oktober 2009

Online med David Bowie !

Hej på er där ute, förlåt om jag inte hållit er alla tuned up i min nya blogg, men har varit lite busy.
Idag är det en väldigt speciell dag, det är visserligen en helt vanlig torsdag, men med denna speciella torsdagen medföljer en del snö, och snö relateras till jul, och till julen relateras jag till Grinchen ! Hohoho !

Hursomhelst så har jag inte letat en massa kläder åt er idag, utan jag tänkte Dra upp en del musik som både betyder något för mig, och relateras till något.

Då tänkte jag börja med lite R.E.M med låten Losing my religion , Denna låten får mig att tänka på hur mycket min flickvän betyder för mig och allt jag vill göra för henne. :)

Nästa låt ut är det Stone sour som år 2006 lanserade låten Zzyxz rd från albumet Come what(ever) may , och jag tänkte lägga en länk till låten från Youtube.

http://www.youtube.com/watch?v=ZFK4HD7KAjk

Tänkte slänga låten Highway to hell med Ac/Dc på listan med, för den är för skön bara. Kan bara älska den låten, ingen mening bakom det, men den är den mest perfekta beskrivningen på mig, så älskvärd att jag har en hel arm sleevad åt den låtens tribute :)

Och såklart kommer allas våran älskade band HIM med här. låten är så gott som givet, When love and death embrace .

http://www.youtube.com/watch?v=qC0net1Jq1k

Det var allt för mig just nu , återkommer nog lite senare idag och uppdaterar bloggen med lite mer nyttig info , Stay tuned, Ciao ciao !







1 kommentar:

  1. Hallå du.... Highway to hell är ju skitbra... Kul att du också har börjat blogga... :)

    SvaraRadera